Sok aranyigazságról szó esett már különböző filmek kapcsán a Pain Office hasábjain. Azonban – méltatlanul – a filmek és sorozatok között megbújó kereskedelmi blokkok nagy tanulságai mindeddig nem kerültek említésre. Na de majd most! Következzék Boczeeto szemezgetése a reklámok örök igazságaiból:

1. Az ünnepekkor egymásnak adott ajándékok mindig kocka alakú dobozban vannak, sötétpiros, széles selyemszalaggal átkötve.

2. A parfümöket érzéki női suttogással kell reklámozni, angolul, fordítás nélkül, az „a new fragrance…” befejező mondattal.

3. Ha egy (megfázás elleni) gyógyszernek van gyermekváltozata is, ennek legjobb figyelem felkeltése, ha egy 4-5 éves lánygyermek elvinnyogja az adott termék nevét.

4. Lakásfelújításnál a fiatal pár férfitagja kötelezően mezítláb van, a női tagja pedig kockás flanelingben, sminkkel.

5. Ha olcsó bevásárlásról álmodunk, semmi gond nincs azzal, ha beszakad a plafon, és valaki bemászik hozzánk egy piros gombos pulpitussal; ugyanúgy ha személyi kölcsönt szeretnénk, nyugodtan táncikálhat nálunk 8-10 sárga ruhás pom pom lány, és ezzel minden meg van oldva.

6. T*ffifee csokoládét csak olyan családban adhatunk a gyerekeinknek, ahol minimum 300 m2 kert áll rendelkezésre.

7. Fitness gépet vagy fogyasztótablettát a leghitelesebben 50 kilós, szálkás izomzatú bombázóval lehet hirdetni.

8. A pörgős hétköznapok – azaz a multivitamin-szükséglet – jellemzője a sietős léptek a cég folyosóján, a futás a busz/villamos után, és este meseolvasás a gyerekeknek.

9. Székrekedése és hasmenése is csak a nőknek van.

10. Minden fogorvosnál van egy bontatlan tubus, érzékeny fogakra ajánlott Sensodyne.

11. Ha egy édesanyának prémium kategóriás intelligens mosópora van, mindig széles mosollyal nyugtázza a sár- és csoki foltokat a gyerekek ruháin.

12. A mobiltelefon-reklámok kötelező tartozékai a karácsonykor agyon-izzósorozott lakóépületek, a katarzisosan fülbemászó popslágerek, illetve a bárhol bárkivel összemosolygás, és -ölelkezés az utcán.

13. A fárasztó alkotómunkák között mindig szerepel a tervrajz felett késő este is merengő építész-tervező.

13+1. Wellness spa-t reklámozni csak becsukott szemű, szép nővel lehet, aki orchideák mellett fekszik félmeztelenül egy világos színű törülközőn, miközben kavicsok vannak a hátára pakolva.

Reklámok